Over ons

Het Artistiek Team van Musical Stichting Harderwijk wordt gevormd door "De Maatjes". Zij hebben in Harderwijk de artistieke leiding gehad over de Podiumspektakels 2, 3 en 4 én de musical Love Story. Maak kennis met Ineke de Geus (regisseur) en Gerbrand van Kolck (muzikaal leider).

Ineke de Geus – Regisseur

Ineke de Geus is als regisseur en uitvoerend producent bij diverse musicalgroepen werkzaam. Daarnaast is zij eigenaar van Grand Circle. Een advies/bemiddelingsbureau voor amateur musical licenties, waar vele groepen in Nederland en België dankbaar gebruik van maken. Ook is zij mede-eigenaar van Stichting Maatjes samen met Gerbrand van Kolck. Een klein productiehuis die met enige regelmaat kleinere, intieme en vaak onbekende musicals, uitgevoerd door amateurs, naar het theater brengt.

Gerbrand van Kolck – Muzikaal leider

Gerbrand van Kolck is gepassioneerd theatermaker, componist, arrangeur, en dirigent. Hij is samen met Ineke de Geus eigenaar van "De Maatjes" en het Grand Circle Orchestra. In het verleden schreef hij muziek in opdracht voor Boom Chicago en componeerde hij al diverse musicals waaronder "Get Naked"(UK-Tour), "Onder Moeders Vleugels" (M-Lab), en "De Gouden reis van Sinbad" (de Maatjes). Hij heeft ook zijn eigen bedrijf: Dreamscore, waarmee hij muziek componeert voor het theater, documentaires, videogames en films. Hij is als docent betrokken bij de Frank Sanders Akademie en musicalschool Almere. Als arrangeur en dirigent is hij muzikaal verantwoordelijk voor het jaarlijkse “Amateur Musical Award Gala”.