Over ons

Een aantal jaar voor de uiteindelijke oprichting van Musical Stichting Harderwijk in 2019 liep Fred Kappers al rond met het idee om een stichting in het leven te roepen waarmee de discipline ‘musical’ een plek zou moeten gaan krijgen in Harderwijk. Hoewel er destijds in de stad verschillende initiatieven werden genomen op het gebied van cultuur, theater en muziek bleven de musicals op de planken liggen.

Het bestuur van Musical Stichting Harderwijk bestaat uit een groep enthousiaste theaterliefhebbers. Maak kennis met (v.l.n.r.) Harm de Boer, Marjolijn Bos, Martin Breet, Anne Karelse en Bart Jansen.

Het Artistiek Team van Musical Stichting Harderwijk wordt gevormd door "De Maatjes". Zij hebben in Harderwijk de artistieke leiding gehad over de Podiumspektakels 2, 3 en 4 én de musical Love Story. Maak kennis met Ineke de Geus (regisseur) en Gerbrand van Kolck (muzikaal leider).