kinderauditie ciske de rat

Musical Stichting Harderwijk gaat op 23 en 24 juni 2023 de planken op met de prachtige oerhollandse musical Ciske de Rat. Voor de rollen in het kinderensemble zijn wij op zoek naar: ZANG-, EN ACTEERTALENTEN in de leeftijd van 8 t/m 13 jaar.

Musical Ciske de Rat

De musical Ciske de Rat vertelt het verhaal van het bekende straatschoffie en hoe hij opgroeit tot volwassen man. Een prachtig tijdloos en ontroerend verhaal. Gebaseerd op de trilogie van Piet Bakker.

Zoektocht naar Ciske, Betje, Dorus en meer…
Ieder die Ciske de Rat kent als film en/of als boek weet hoe belangrijke rol de kinderen spelen. Natuurlijk gaan we op zoek naar een kleine Ciske, maar denk ook aan zijn vriendjes Betje en Dorus en de andere kinderen die bij Ciske in de klas zitten. Stuk voor stuk onmisbaar in deze ontroerende musical.

De inschrijving is inmiddels gesloten.

Repetities
De repetities van Ciske de Rat vinden wekelijks plaats op vrijdagavond. Voor de kinderen is er een aangepast repetitieschema zodat ze niet iedere vrijdag aanwezig hoeven te zijn. De exacte data volgt nog .
Verplichte beschikbaarheid op 16, 22, 23 en 24 juni, tijdens zijn nog onbekend.

Wij hopen alle informatie te hebben gegeven die nodig is om je enthousiast te maken voor de kinderaudities. Mocht je nog vragen hebben, stuur dan een e-mail naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.

Graag tot 15 oktober!